sobota, 6 lipca 2013

Filmowo i wakacyjnie :) || 6 lipca 2013 rok ||

Witam serdecznie! :)

Wiem, wiem miałem pisać codziennie po jednej chociaż notce no jak widać pamięć na razie nie dopisuje ;)
Dzisiaj minął mi dość spokojnie dzień. Poszedłem nad jezioro oraz przejechałem się to tu to tam.
Przez cały dzień zbytnio nie miałem co robić, ale przypomniało mi się o pewnym serialu. Jakim o tuż zapytacie? No oczywiście coś z dreszczykiem emocji i niepewności co i jak się potoczy. Potrafi zaskoczyć raz niespodziewanie, a raz bardzo pozytywnie. Dłużej nie przeciągając serial, który oglądałem nosi tytuł "The walking dead"! Tak , właśnie to! Pierwszy odcinek jaki oglądałem tego kultowego serialu i wielu ludziom znanego tytułu w klasie od języka polskiego. Koniec roku, a co by tu porobić. No jak to co? Film oglądać! I tak to się rozpoczęło. Także obrazek na dziś będzie coś z tego zawierać  nawet postarałem się i mniej więcej ten obrazek modyfikowałem :)
 A wam, jak minął dzień? :)


 Obrazek na dziś:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz