sobota, 12 października 2013

Konkurs, konkursik ludziska! || 12.10.2013 rok ||

Mini konkurs, konkursik!
Nieaktualny!
Link do filmiku <---- click
   Mam wam do zaoferowania pewien queścik, w którym możecie coś wygrać. Zwycięzca będzie tylko jeden, a cały ten konkurs jest dostępny dla każdego!
Wykonam pewną ankietę gdzie wylosuję około...
10-15 osób ( jeśli tyle będzie )
i będziecie oddawać na poszczególne osoby głosy. Głosować można tylko raz! Możecie opublikować ankietę np. na fejsie czy na dowolnej stronie społecznościowej i dorabiać się lajków. Wszelkie chwyty dozwolone.

   Dobra teraz przejdźmy do zwycięzców. Oczywiście jak napisałem będzie tylko jeden zwycięzca. Jak ten konkurs wypali pojawią się być może nowe konkursy z lepszymi nagrodami i z większa liczbą wygranych osób ;).

   Nagrodą jest wykonana przeze mnie grafika lub nagłówek do jakiejś strony społecznościowej. Czy to jest blog czy na kanał youtube jest mi szczerze obojętnie :)

   Aby wziąć udział musicie obdarować moją osobę lajkiem na facebook'u i napisać w komentarzach " Biorę udział ". Mam nadzieję, że konkurs odbędzie się bez żadnych komplikacji i będzie więcej konkursów, a tylko od was zależy czy te konkursy będą bardziej urozmaicone i z większą liczbą wygranych osób. Ankieta pojawi się 19-20 października i będziecie mogli walczyć o nagrodę do 2 listopada głosując na osobę, która ma wygrać.

   Tak więc zaczynajmy i liczę na was! :)

Cześć! :)


_________________________________________________




4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Gratuluję wygrałaś!
      Jeśli chcesz swoją grafikę to proszę napisz na maila ( konkurs.legendaryfish@gmail.com ) i tam napiszę Ci co i jak dalej ;)

      Usuń
  2. Hej, mam prośbę, czy mógłbyś też mi zrobić nagłówek ? Mogę zrobić, to co umieszczone w poście. Sama bym się tym zajęła, ale niestety mam coraz mniej czasu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. Nie ma sprawy. Napisz na maila ( konkurs.legendarfish@gmail.com ) i tam dogadamy co i jak :)

      Usuń