sobota, 9 listopada 2013

Sobota to dobry dzień na... || 09.11.2013 rok ||


No cześć! :)

Tak wiem długo nic nie wrzucałem ale to z tego powodu, że jakoś nie miałem czasu albo coś mi wypadało. Co u mnie się zmieniło?
Tak szczerze to nic jak na razie. Wczoraj byłem z klasą na wycieczce. Gdzie dokładniej? Do Szczecina! Super miasto! Troszkę duże lecz bardzo też interesujące. Mam zamiar się tam kiedyś wybrać i bardziej jakby zwiedzić tamto miejsce. Ale być może kiedyś mi się uda ;) . Jeśli interesuje was jak przeminęła ta wycieczka to odsyłam was do Kaili.[LINK] Tam jest dokładniej opisane co i jak ;)
Dzisiaj w planach mam wieczorem lub o którejś godzinie upiec ciasto! Yeaaa! Przepis zaczerpnąłem z tej strony [LINK].
Ciasto wygląda dość ciekawie i zachęcająco. Zaciekawiło mnie też jak smakuje, ponieważ mam lekką słabość do gruszki ;).

Zapraszam również do zalajkowania mojej strony [LINK]. Tam będą wrzucane wszystkie informacje, tapety itp. oraz zapraszam na mój kanał na YouTube [LINK]
Tak więc to chyba wszystko co chciałem wam w tym poście przekazać...


Trzymajcie się! Heej! :)


________________________________________________________


FACEBOOK

BLOG: PHOTOSHOP, VIDEO ETC.

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że napisałeś znów :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkam bardzo blisko Szczecina, jednak zawsze jak tam jestem to czuję się jak w klatce. ^^ W Eurece też byłam, odloot. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie tam najlepsza była ta kula co raziła prądem ^.^

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    *Jeśli możesz to kliknij w napis SHEINSIDE u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham gruszki *___* a więc życzę powodzenia w pieczeniu! <3

    OdpowiedzUsuń