niedziela, 24 listopada 2013

Na luzie i na spokojnie ;) || 24.11.2013 rok ||


Nooo hej, witajcie! :)

Jak tam mija niedzielka? Mam nadzieję, że dobrze.
Dzisiaj podsumuję mój cały tydzień. W pewnym sensie będę się starał ;) Tak jak zauważyliście mam nowy wygląd kanału. Niby świetny więc ten zestaw kolorów pozostanie troszkę z nami. Doszły też pewne zmiany w treści tzn. będzie prowadzony "tygodnik" czyli będę pisał o jakiejś pewnej sławnej osobie czy też mniej znanej lecz dość ciekawej. Mam nadzieje, że to wypali chyba, że tygodnik będzie zawierał coś innego jak chcecie ale takie przemyślenia pozostawmy na później ;)
Zauważyliście pewnie, że nad postami zaczęły się pojawiać tak jakby "banery". I szczerze mówiąc podoba mi się takie coś. Post bardziej się wydaje taki pełny i ładnie się komponuje z całością ;)
Ogólnie przez ten weekend próbowałem robić animację. Jak na razie początki są trudne ale mam nadzieję, że jakoś mi się uda dojść do wprawy i te animacje będą jakoś wyglądały. Już z dwie animacje mam lecz one całkowicie nie mają sensu c:
Jeśli chcecie jakąś tapetę na swój pulpit to zapraszam na mój profil gdzie ledwo co założyłem [LINK]i tapeta z mojego innego bloga 1. Tapeta
To ja chyba się zabieram za naukę bo trochę zmarnowałem na to wszystko czasu, a tu jutro poprawa z dat ^.^
Trzymajcie się, Cześć! ;3


_________________________________________________________


FACEBOOK




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz