niedziela, 17 listopada 2013

Lekkie odświeżenie || 17.11.2013 rok ||

Witajcie! :3

Jak wam minął tydzień? Mam nadzieję, że dobrze :)

Dzisiaj troszkę ogólnikowo. Mam remont w domu więc troszkę jestem padnięty po tym tyg, a jutro sprawdzian z matmy. Masakra :/. Mniejsza o to. Jak zauważyliście zmodyfikowałem troszkę wygląd mojego bloga. Moim zdaniem jest teraz bardziej przejrzysty i lepiej się go czyta. Myślałem coś o ciepłych barwach lub coś na niebiesko. W końcu zdecydowałem się na pomarańczowy.
A wy jak myślicie? Lepiej było przed czy teraz? ;)
Chciałem też podziękować za wszystkie wyświetlenia mojego bloga i zachęcam do udostępniania. Czym więcej wyświetleń tym częściej i lepsze notki będą się pojawiać ;)
To ja lecę zrobić sobie ciepłą czekoladę i może się pouczę ^^
Tak wiem, troszkę krótko ale jakoś nie mam natchnienia ale obiecuję, w przyszłym tygodniu postaram się bardziej rozpisać :3
Trzymajcie się! Cześć! :)

(O nie! Przeklęta nuda sprowokowała mnie do założenia ask! Ale jak już jest to jak chcecie to pytajcie LINK)


Facebook

YouTube




3 komentarze:

  1. Nie wiem jak wyglądało wcześniej, ale teraz jest fajnie :)
    Dziękuję za miłe komentarze,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wygląd, ładny ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń