piątek, 29 listopada 2013

Piątek! || 29.11.2013 rok ||


Piąteczek <3

Jest to chyba mój ulubiony dzień nie licząc soboty ;D
Co tam u was jakieś plany na weekend? Ja na razie rozkoszuje się tym, że mam wolne, a prawdę mówiąc długo w niej w tym tyg nie byłem. Poniedziałek, spoko. Jakoś przeżyłem. Nadszedł straszliwy wtorek. Pobudka, głowa boli, masakryczny katar no i siedzimy w domu! Jako, że w środę czułem się w sumie dobrze to w następny dzień mogłem iść do szkoły. Przychodzę a tutaj jakieś sprawdziany same, kartkówki i przez piątek to samo, masakra. Ale no jak dobrze, że to już koniec tych męczarni. Teraz będę odpoczywał ile tylko będę mógł ;3 Wykonałem też dla was taki malutki podgląd na postać, która występuje w animacji. Animacja jest na razie bez sensu ale mam nadzieję, że tą postać kiedyś wykorzystam ;)



Jest to podgląd tylko dlatego więc nie dałem żadnych kolorków. Jedno co się zgadza to kolor włosów ;3 Tak prawdę mówiąc uczę się dopiero i tam jakieś niedoskonałości mogą być na tej postaci no ale... uczę się ;)

Życzę miłego weekendu...

Cześć! :3


Jeśli możesz udostępnisz bloga? Przecież to nie wymaga dużego wysiłku ;3


____________________________________________________

FACEBOOK

YOUTUBE




1 komentarz:

  1. O tak! Piąteczek to ulubiony dzień w tygodniu :D No oczywiście razem z sobotą <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń