piątek, 6 grudnia 2013

Tygodnik #2 Dron, który zabił Paula Walkera?


Przeglądając dzisiaj pewne stronki natrafiłem na taki oto cytat "Informacje o powodzie śmierci Paula Walkera NIE SĄ PRAWDZIWE!". No trzeba przyznać, zaciekawiło mnie to troszkę. Artykuł dokładnie dotyczył o Edycie Górniak? Wiem dziwne to trochę ale zaraz wszystko wyjaśnię. Dowiedziałem się, że Edytka była jedną z fanek filmu "Szybcy i wściekli". Dowiadując się o tym, że Paul Walker nie żyje prawdo podobnie jak to określają inni traci kontakt z rzeczywistością. Zaczęła wymyślać na ten cały temat jakieś teorie spiskowe itp.
Na dowód swoich rozważań Górniak wrzuciła do sieci filmik, na którym rzekomo widać, że samochód został... zestrzelony przez drona. ( Link na samym dole postu )

Szczerze mówiąc Górniak od tych pieniędzy troszkę hmmm... jak to powiedzieć... odwala. No ale to jest tylko takie moje skromne zdanie.
Choć trzeba przyznać film "Szybcy i wściekli" nie będzie już taki jak kiedyś. Jestem teraz tylko ciekaw, co dalej? Jak będzie wyglądał ten następny odcinek? Szkoda aktora. Moim zdaniem był świetny.

Dzisiaj na fanpagu pojawi się być może coś ciekawego.
Zapraszam! :)
Tak więc chyba to wszystko na dziś, Cześć!




_________________________________________________________________

1 komentarz: