niedziela, 15 grudnia 2013

Obróbka zdjęć czyli mały budżet, profesjonalne wykonanie || 15.12.2013 rok ||


Hejka! ;)

Jak tam po sobocie? U mnie spoko. Trochę po nołlajfiłem i troszkę jestem zaspany ale mam nadzieję, że łyczek świetnie pachnącej i orzeźwiającej  kawy mi pomoże stanąć na nogi ;)
Dzisiaj chciałbym poruszyć pewien temat dokładniej o obróbce zdjęć. Spotkałem się kiedyś z osobami iż obróbka zdjęć nie ma żadnego znaczenia, że aparat o wysokiej cenie im zapewni to iż ich zdjęcia będą doskonałe. Ja absolutnie się z tym nie zgadzam i spróbuję wam wyjaśnić dlaczego i mając mały budżet poprawić tak zdjęcie żeby wyglądało jakby zdjęcie zostało robione profesjonalnym aparatem.


Aparat, który kosztował nie raz nas cały majątek może okazać się kiepski. Nie chodzi mi o to, że robi złe zdjęcia pod względem ostrości tylko o kolorystykę. Może być tak, że kupiliśmy i jesteśmy z niego niezadowoleni. Oczywiście to nie znaczy żebyście wywalili ten aparat od razu do śmieci lecz te zdjęcie, które ono zostało przez niego wykonane dodać jej troszkę uwagi i je poprawić. Każde zdjęcie robione też przez profesjonalistów też jest zawsze poprawiane, ponieważ zdjęcie nigdy nie wyjdzie idealne choć zdarzają się wyjątki. Ja tak naprawdę posiadam tylko mój telefon o przeciętnej jakości pod względem robienia zdjęć lecz gdy dodałem im troszkę uwagi i opieki nikt by nie pomyślał, że dzięki takiemu kiepskiemu aparatowi w telefonie można zrobić bajecznie świetne zdjęcie!


Być może na kanale youtube w styczniu ukarze się odcinek gdzie będę pokazywał jak tego dokonać ;)


Przygotowałem poniżej dla was zdjęcia, że posiadając nie za drogi z przeciętnym aparatem telefon i obojętnie jakim programem graficznym np. gimp, można robić świetne i profesjonalne zdjęcia!









Trzeba przyznać. Nikt by się nie spodziewał takiego efektu ;)
Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia! :)




_____________________________________________________________




FACEBOOK




8 komentarzy:

  1. Ale pięknie przerobione! *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze przerabiam bo wtedy aż milej dla oka ^^
    I po co komi takie drogie aparaty jak wystarczy telefon i edytor zdjec i mamy ten sam efekf :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNE ZDJĘCIA:)
    znalazłam Cie na fb < obs za obs> napisałeś czy ktoś jest zainteresowany desingiem bloga:) Ja zgłaszam swoją kandydaturę :D odwdzięcze się !:D
    http://subtelnyblog.blogspot.com/
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Jak chcesz grafikę to napisz co byś chciała itp. na mojego maila ( legendaryfish98@gmial.com ) albo dodaj na fb do znajomych to szybciej obgadamy co byś chciała ;)
      Pozdrawiam! :3

      Usuń
  4. Po przerobieniu o wiele ładniejsze ;) Ja zawsze przerabiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie , dobra robota!
    sama lubię eksperymentować ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przerabianie zdjęć to jeden z wielu czynników wpływających na pracę fotografa :)
    świetny post :)
    Nowy post :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń