sobota, 25 stycznia 2014

Zahaczenie o kuchnię i gaming || 25.01.2014 rok ||



Cześć, witam was serdecznie. Temat dzisiaj będzie dość kulinarny choć nie zabraknie graficznej strony tego postu jaki i będziemy troszkę "wchodzić" na temat pokroju gier :)

Na początek jak wspomniałem coś prosto z kuchni. Mam dla was zaszczyt zaserwować sprawdzony przepis ciasta "Rafaello z adwokatem"!


Ciasto naprawdę świetne! Naprawdę prosty przepis. Najlepiej całe ciasto zrobić dzień przed np. weekendem i w dwa dni wolnego rozkoszować się naprawdę wyśmienitym ciastem! Dlaczego akurat ciasto "Rafaello z adwokatem"? Pomimo, że zaciekawił mnie ten przepis to zawiera duże ilości kokosu, do którego mam słabość ;3
Link do przepisu

Teraz trochę informacji z innej dziedziny, a dokładniej grafiki. Jak wiele z was wie gra "Wow" (World of Warcraft) jest najbardziej popularną grą MMO. Gra ta posiada najwięcej graczy. Obecne wynosi około 7 milionów subskrypcji czyli nadal 3 razy więcej od pozostałych gier takiego pokroju. Grafika tej ponad czasowej gry jest naprawdę świetna. Na początku bywała ona naprawdę można powiedzieć "sucha", lecz cała fabuła tej gry i rozmaite questy robiły naprawdę świetną robotę. Grafika w tej grze była polepszana. Dodano trochę flar, rozmyć, uszczegółowień itp. Obecnie gra wygląda wyśmienicie jak na mmo i zapewnia rozmaite misje pod każdym względem. Rajdy, walki na arenie, kooperacje z innymi graczami. Teraz dochodzimy to tego momentu. Dlaczego ja wam o tym wszystkim mówię? Chcę wykonać grafikę z tej o to gry. To wszystko co napisałem powyżej chciałem wam dać do uświadomienia, że każda grafika, którą wykonam ma pewną historię, a zarazem jest z czymś związana i nie jest to taki sobie pomysł wzięty z niczego czy też kopia z trochę pozmienianymi elementami.
Tak więc to wszystko co chciałem wam przekazać. Jeszcze raz serdecznie polecam te ciasto, bo jest naprawdę wyśmienite i doskonale pasuję z kubkiem ciepłego kakałka pod czas tych mroźnych dni, byrrr >.<

Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia, cześć! :)

_______________________________


Jeśli chcesz być informowany na temat mojej działalności na bieżąco kliknij tutaj ;3




1 komentarz: