środa, 5 lutego 2014

Obróbka zdjęć? Tak czy nie? || 05.02.2014 rok ||


Hej, cześć i czołem!


Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat. Wiele ludzi robi dobre zdjęcia, mam na myśli braną perspektywę itp., lecz mało ludzi poświęca im uwagę i nie robią nawet małej korekcji, która naprawdę poprawiła choć o trochę dane zdjęcie pod względem kolorystycznym, a oto moja propozycja.

Mogę wykonać poradnik, w którym obróbka zdjęcia będzie szybka, łatwa i będzie można powielać dany efekt.
Proszę pisać w komentarzach czy taki poradnik był by bardzo pomocny i w jakim programie mam  to wykonać. Do dyspozycji macie: Photoshop i Gimp


To wszystko, trzymajcie się, hej!

_________________________________________________


FACEBOOK


5 komentarzy:

  1. taki poradnik to fajna sprawa, możesz zrobić w oba programach , bo niektórzy mają taki i niektórzy gimp

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gimp!
    Sali :) sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki poradnik to super sprawa :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka razy w życiu przekonałem się, że nie zawsze warto poddawać zdjęcia obróbce. Raz nawet za bardzo przyłożyłem się do poprawienia zdjęcia, że zostałem oskarżony o plagiat, a cała sprawa ucichła dopiero po dostarczeniu oryginałów zdjęć i przeróbek. Niestety niesmak pozostał, a nagrody z konkursu, do którego zgłaszałem zdjęcie przepadły mimo oczyszczenia z zarzutów.

    A co do poradników, to ciekawszym pomysłem będzie zrobienie tutorialu do gimpa, bo podstawowa obróbka w photoshopie nie jest specjalnie trudna, natomiast gimp mimo, że na pozór prosty potrafi nastręczyć wielu trudności początkującym.

    Powodzenia w pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Stary, jeśli ktoś Cię pozwał o plagiat ze względów polepszenia kolorystyki to brawo dla tamtej osoby ze względu, że od razu można zobaczyć, że dane prace się od siebie różnią choć są np. Bardzo podobne. Jednym ze sposobów jest nałożenie jednego na drugi i zobaczyc ile elementów się różni. Po za tym polecam lepiej robić swoje zdjęcia, ponieważ ma się pewność że nikt wam niczego nie może zaskarżyć ;)
      Pozdrawiam, Legenfish

      Usuń