sobota, 22 marca 2014

Wiosna! || 22.03.2014 rok ||


Witajcie! :3
Co tam u Was?
Ja właśnie sobie przypomniałem, że właśnie zaczęła się wiosna! Tak jest! Nie mam za bardzo co się cieszyć, ponieważ za niedługo pisze egzaminy więc bardziej powinienem być skupiony niż zachwycać się tym zajściem no ale jak tu się nie cieszyć z tego, że zaraz będzie coraz cieplej i słonecznie :)

Dzisiaj mam też dla Was małą niespodziankę, zacząłem robić już powoli malutkie zmiany oraz mam dla Was nową grafikę! Taaak! ;)
Również odświeżyłem fanpaga tak więc na niego też możecie zerknąć i może przy okazji dać lajka ;3

Linki do grafiki:

Deviantart

Behance


Facebook



Dobra tak więc ja uciekam do gra... nauki oczywiście ;3

Trzymajcie się, Cześć! ;3

2 komentarze:

  1. Też niedługo piszę egzaminy..Boje się, ale co tam, jakoś to będzie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń