poniedziałek, 26 maja 2014

Dzień matki || 26.05.2014 rok ||

Hejka, witajcie! :) 

Jak dobrze każdy z Was wie dzisiaj jest dzień matki! Czyli teraz wszyscy, którzy zapomnieli powinni pobiec do mamy i uściskać ją z całych sił! Jeśli już ktoś to uczynił może i wręczył jakieś upominki to zapraszam do dalszej lektury :)
Notka dzisiaj nie za długa, ponieważ ostatnie dni szkoły (czyt.popraw) i trzeba się wziąć do roboty. Tak, wiem "- Trzeba było się wziąć do roboty od samego roku, a nie teraz wszystko na ostatnią chwilę." No ale przyznajcie, że mało jest takich osób, a ja bynajmniej taką osobą nie jestem. Co prawda chcę od przyszłego roku wziąć się do nauki, ponieważ to będzie związane trochę z moim kierunkiem, w którym się kształcę.
Tak czy owak muszę teraz to wszystko nadgonić i pozaliczać na bardzo pozytywne oceny, a już w następnym tygodniu jedziem na WYCIECZKĘ! Tutaj wrzucę wam linka jak mniej więcej w zeszłym roku to wyglądało Link. Mam nadzieję, że będzie równie pozytywnie jak wcześniej.
Dokładnie dzisiaj też skończyłem robić jedną z grafik na wystawę, która odbędzie się w moim mieście (czyt. Gorzów Wlkp.) i każdy kto będzie chciał może przyjść. (Grafika na samym dole postu) W zeszłym roku było dość sporo ludzi, lecz ten temat postaram się zostawić na następną notatkę, którą postaram się przygotować w ten weekend + powinien pojawić się pewien bonusik, czyli jakiś dodatkowy post ;)


Teraz pytanko do Was, czy ktoś miał jakiś super pomysł aby sprawić swojej mamie jakąś świetną niespodziankę? :)

Tak więc trzymajcie się, hej! :)


3 komentarze:

  1. W tym roku nie miałam jakiegoś super pomysłu, ponieważ mama sama poprosiła mnie i siostrę o nowe perfumy gdyż obecne jej się akurat skończyły :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważne co, nie ważne jak, ważne, że gest i pamięć się liczy :) U mnie też bez żadnych jakiś tam specjalnie wymyślnych rzeczy =^.^=

      Usuń
  2. Mój pomysł na prezent to po prostu zestaw kosmetyczny i coś na słodko oraz moje dzieło w postaci laurki :)
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń