środa, 25 czerwca 2014

Tyle czasu... || 25.06.2014 rok ||


Wow! Tyle czasu minęło kiedy tutaj cokolwiek pisałem (dokładnie miesiąc c; ), że wyszedłem chyba z wprawy (-nie oszukuj się, nigdy jej nie miałeś). Oj tam marzyć zawsze można ;P
Co tam u Was? Aktualnie powinienem dzisiaj być w szkole bo dziś były zawody między klasami w siatkówkę ale tak wyszło, że zaspałem :c No cóż mówi się trudno. Jutro próba zakończenia roku szkolnego i trzeba by przyjść, a pojutrze zakończenie i waaakacje! Piszę trochę jakbym nie miał o czym ale chciałem tutaj coś napisać bo trochę mnie nie było.
We wakacje zacznę dalej kontynuować moją serię. Co tydzień chociaż po jednym poradniku, lecz teraz na trochę małych przecieków. Poradniki będą wykonywane w dwóch programach! Dwóch? Tak! Teraz powiem Wam w jaki sposób. Jako, że dla mnie Photoshop jest programem dziecinnie łatwym będzie on przedstawiany tak jak dotychczas, a z tego powodu, teraz coś nowego, że program Gimp jest dla mnie troszkę bardziej na około będę robił filmiki z moim komentarzem, czyli będę na bieżąco komentował to co się dzieje na ekranie przy czym nie powinno być żadnych problemów. Kanał na jakim też będą poradniki znajdziecie TUTAJ
Myślę, że nie będzie aż tak trudno tego wszystkiego przygotować tym bardziej, że tak naprawdę trudniej jest mi zrobić poradnik takiego typu jak do teraz je robiłem ;)
Tak więc zobaczymy jak to wyjdzie, a ja już teraz uciekam, trzymajcie się! Hej! :)

1 komentarz:

  1. O fajnie, że znów napisałeś :)
    U mnie w szkole też dziś były zawody, ale w kosza i piłkę nożną ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń