niedziela, 6 lipca 2014

Poradnik obróbki zdjęć #3 KOLOR OCZU ||06.07.2014||


Witajcie! :)
W końcu kolejny poradnik i mam nadzieję, że uda się robić ten poradnik co tydzień jak coś wrzucę informację na fanpagu czy w tym tyg się pojawi czy też nie.
Tak więc zabierzmy się do roboty!
Dzisiaj przygotowałem Wam dość prosty poradnik i szybki do wykonania planuję zrobić jeszcze takie coś w gimpie bo jednak jest to bardzo spokrewnione


Mam nadzieję, że nie będę musiał nic pisać, ponieważ tekst w na zdjęciach jest dość szczegółowy, jeśli jednak czegoś nie wiecie, pytajcie śmiało w komentarzach czy też na fanpagu :)











Możemy też oczywiście użyć parę technik ze wcześniejszych poradników aby subtelnie i z wyczuciem polepszyć według własnego uznania zdjęcie :)




Tak więc to wszystko! Mam nadzieję, że poradnik bardzo się podobał i piszcie czy chcecie dalej takie poradniki czy też może w innych formach, jestem otwarty na różne sugestie :)
Trzymajcie się, hej!


FACEBOOK
YOUTUBE


1 komentarz: