wtorek, 30 września 2014

Podkładka pod klawiaturę i myszkę UNBOXING


Dzisiaj do moich drzwi zadzwonił kurier i zobaczyłem, że trzyma jakąś magiczną paczuszkę. Biorę i sprawdzam co w niej a tutaj podkładka pod mysz i klawiaturę! (oczywiście, że za nią też zapłaciłem ;P )
No to rozpakowałem, zobaczyłem, że wszystko się zgadza i pomyślałem czyby nie zrobić z tego jakiegoś unboxing'u...
To tak więc może nie recenzja lecz prezentacja podkładki firmy FIREGROUND!
Jak na razie podkładka wydaje się dobrym zakupem pomijając to iż nie będzie już nigdy więcej wytartego blatu od szurania klawiaturą i myszką :) Zakup nie był drogi, a taka osoba, która dba o swoje biurko oraz wygodę polecam zakupić. Ta podkładka jest dość duża bo aż około 85cm x 33cm. Podkładka została też bardzo dokładnie wykonana i powierzchnia pod klawiaturę została pokryta takimi jakby bąbelkami dzięki, którym klawiatura po tej podkładce "nie jeździ". Zarazem powierzchnia przygotowana dla myszki jest świetna i jest dość sporo miejsca. Tak 48-52 cm to miejsce na klawiaturę więc pozostałe 30cm to miejsce na myszkę, które w zupełności starczy :) 
Zdjęcia oczywiście poniżej ;)









Wszystko podświetlane na czerwono, nawet komputer cały podświetlany na czerwono :3
To wszystko tak więc, trzymajcie się, hej! :)

Możesz również wpaść na facebooka i zobaczyć coś co może Cię zainteresuje ;)

FACEBOOK

1 komentarz: