sobota, 7 września 2013

Moja muzyka i odczucia... || 07.09.2013 rok ||


Witam, hej, cześć! ;)

Dzisiaj spróbuję poruszę dość przyjemny temat, który pokaże wam może jak spojrzeć na muzykę z innej strony. Może zaczniemy od tego jaką ja słucham ostatnio muzykę i jak odczuwam.
Aktualnie słucham Country. Lecz nie tego dawnego tylko współczesnego. Pozwala się zrelaksować oraz daje odczuć taką ulgę i choć na chwilę dać odpocząć od codzienności i porozmyślać o różnych przyjemnych sprawach. Muzyka country jest tak jakby zróżnicowana. Jest spokojna lecz ma w sobie tą energię. (Dzisiejszy post zawiera właśnie ten rodzaj muzyki c: ).



Jeden z gatunków muzycznych jaki też podchodzi mi pod gust to niektóre piosenki hause, electro, dubstep etc. Dzięki też takiej piosence mam siłę coś robić. Najczęściej ją używam gdy projektuję coś albo składam jakiś film. Jest to taka jakby dla mnie muzyka do pracy.
Nie którzy słuchają muzyki dlatego aby kogoś "poderwać". Jak? No np. golf, szyba w dół, 1000 watowy wzmacniacz i *jeb* bassem. Muzykę wykorzystuje się tak na prawdę w wiele sposobów. Nie którym daje coś do zrozumienia, że np. życie idzie dalej i trzeba się cieszyć z tych rzeczy co nas spotkały i iść dalej. Muzyka taż pomaga nam w decyzji jaką mamy podjąć. Wykorzystywane też są nauki wszelkiego typu. Piosenki potrafią również zmieniać nasz nastrój. Dla prawie każdej osoby jakieś piosenki mają szczególne znaczenie, ponieważ zawierają w sobie coś niezwykłego co nas fascynuje i jaki dają dla nas przekaz .Jak dla niektórych świat by nie istniał gdyby teraz zabrakło muzyki. Ja także teraz tak myślę. Gdyby nie muzyka było by nie raz bardzo źle...

Tak więc to chyba wszystko na dziś. Mam nadzieję, że nie zanudziłem. Życzę miłego dnia!

Cześć! ;)
( Jeśli masz pomysł żeby tą stronę przyjemniej się czytało, pisz w komentarzach! ;) )
__________________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz