niedziela, 15 września 2013

Niedzielne wypieki... || 15.09.2013 rok ||

Ciaaastooo!
Cześć! Jak tam niedzielka? Mi mija dość przyjemnie. Wczoraj zawitał do mnie wujek wraz z rodzinką i trochę sobie posiedzieliśmy tak więc z góry od razu przepraszam za jakiekolwiek błędy ;). Dziś trochę nie typowo, ponieważ będzie rozmowa o pewnym bardzo dobrym cieście. Coś dla miłośników wypieków. Jest to " 3 bit" ! Link do przepisu znajdziecie tutaj.


Ciasto jest dość proste do wykonania nie trzeba mieć jakiś wielki umiejętności żeby je wykonać. Ciasto jest dość słodkie więc coś idealnego dla ludzi, którzy nie żałują sobie słodkości. Lecz trzeba uważać na ten karmel na dole, ponieważ jak kupiłem jakiś karmel w puszce o.O. I dałem jakieś 1 cm grubości. Było tak słodkie, że jeden kawałek spokojnie wystarczył na cały dzień albo do wieczora ;). Moim zdaniem smak bardzo podobny do 3 bit'a i bardzo ładnie się prezentuje.
Dobra tak więc ja zostawiam was z tym przepisem na niedzielę i sam zaraz biorę się do roboty za ten wypiek. Mam nadzieję, że do wieczoru się wyrobię ;)

Trzymajcie się,
Cześć!
_____________________________________________________________

Facebook

Blog 1

Behance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz