niedziela, 22 września 2013

Nic ciekawego... || 22.09.2013 rok ||

> Muzyczka <

Wiiitajcie!


Miałem coś wrzucić na tego bloga, którego i tak nikt nie czyta, posta ale szczerze mówiąc miałem ostatnio troszkę dużo roboty. Gdy patrzałem na zegarek to nawet nie wiedziałem kiedy robiła się z 12, 23 godzina. Wtedy takie -Lol. Trzeba było by się położyć. Dobra więc powiem wam tylko o takim czymś , o nowym gadżecie, który pojawił się na blogu o tak zwanym odtwarzaczu muzyki. Muzyka będzie się zmieniała tzn. będzie dodawana nowa muzyka, która oznaczać będzie to iż został dodany nowy post. Przed tytułem utworu zostanie napisane do jakiego to postu. Linki standardowo będą na samej górze na środku albo z lewej strony tak.
Dobra tak więc życzę wam miłej nocki i dość udanego tygodnia Cześć! :)


_____________________________

facebook

blog 1

behance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz